Wednesday, July 27, 2011

Angin Cinta pun berpuput lembut...

.

imej: google




Daerah hati ini subur dengan cinta
Langit cerah, unggas pun terbang bebas
Malam yang terang, pungguk pun berlagu riang


Aku berdendang sayang
senyumanku yang tak lekang 
mengimbau kenangan silam
dan harapan yang masih di depan


Pada bayu lembut menyapu rambut
bau-bauan cinta mulai hanyut
menyelimuti daerah hati ini.


Isteriku... tersedia untukmu.








.

8 comments:

kucingorengemok said...

hari rabu je jadi camni kan

tasekM said...

meow,
org rabu wordless..
dia cakap banyak eh...

:p


.

Aku said...

KOG,
ye ke? eh.. betullah. minggu lepas pun hari rabu ek?

Apa pasal aku ingat hari rabu tu hari khamis?

satu lagi, ingat pulak ko ek, aku pun tak ingat.... hahahaha

Aku said...

TM,
aku tak cakap la... masih wordless.
itu hati aku yang berkata-kata...

Tak gitu, KOG?

ehem.

kucingorengemok said...

tas,
hatinya menyanyi rindu

aku agak kalau hati aku berkata² gini kat deris, dia siku je aku ke dinding

haha :|

Aku said...

KOG,
belum cuba belum tau...

Cuba la ko gesel-gesell sambil bisik-bisik kata cinta...

mana tau... meyentap pulak dia... hehehee

tasekM said...

meow,
hahaha...

ko lawan laga siku je la meow...



.

Aku said...

TM,
ko caya ke KOG laga siku jer dgn Deris?

aku malas nak bayangkan apa yang berlaga.

hahahaa...